Anasayfa
8 Mayıs 2021, 23:05
sizden9
Abone

Meni özellikleri ve birkaç sorum olacak belki başkalarınada yararlı olur Allah’ın izniyle İnşAllah ?

Meni özellikleri ve birkaç sorum olacak belki başkalarınada yararlı olur Allah’ın izniyle İnşAllah ?

Birkan16
Selamün Aleyküm arkadaşlar Meni özelliklerini detaylı söyleyebilirmisiniz mesela koyu beyaz’mı vs tam detaylı heryerde veriliyor zaten hazzın hasıl olması vs bu arada Hazzın hasıl olması ne anlama gelir mesela ben bazen zekerin ucundan bişeymi geldi diye merak ediyorum bakıyorum bişe yok ama Meni olsaydı az da olsa vs bakmadan vs nasıl anlaşılır donu dışa çekince don yapışkanlıklamı ayrılır zekerin ucundan ? bide bazen içine bakıyom şeyimin böyle beyaz bişe duruyo sanki meni’mi meniyse bile ucundan çıkmıyor yani içinde sadece görüyorum sorun olurmu ve bazen oynayınca zekerimle beyaz sıvı için sanki ucundan çıkçağa doğru geliyor ama zekerin iç kısımlarında uc’a yakın şekilde yanlarda ete yapışık gibi renksiz şekilde duruyor gibi arkadaşlar bir yardımcı olurmusunuz bide mezi ve vedi nasıl kokar bide meniyi elimizde sürtersek hemen ayrılmaz kurumaz dimi yoksa hemen ayrılıp kururmu ?ben idrardan sonra bakıyorum ara sıra mezi veya vedi herhalde elimle ovuşuturuyom hemen ayrılıyor ve kuruyor ve bu sabah baktım yine ovaladım 1 kısım beyazdı koklamadımda sanırım o beyazlık meni’midir yoksa vedi ve mezide az da olsa kurusa bile beyazlık olurmu ? az önce bahsettiğim ovaladıktan sonraki beyazlıkta çok azdı kalın bir nokta veya küçücük bir nokta gibiydi tam net söyleyemiyorum şu an yardımcı olabilirmisiniz bana bu konuda Allah razı olsun bide mesela şüphe duyduğumuz konularda mesela donumu açıp bakamıyom vs bişeyler geldimi hissiyle mesela veya Şeytan vesvese’sinemi düşüyorum diye bakmak istemiyom don’a ve Tövbe vs dersek meni gelse bile Allah affedermi bizi böyle şeylerde ? şimdiden Allah razı olsun Selam ve Dua ile Allah’a emanet olun …

Okudunuz mu?  Korsan oyun ve cd ile ilgili

Cevap: Meni özellikleri ve birkaç sorum olacak belki başkalarınada yararlı olur Allah’ın izniyle İnş

doganozguc
Menî: Erkeğin menîsi, beyaz renkte kalın bir sıvıdır. Kadının menîsi ise, sarı renkte ince bir sıvıdır.

menî olduğuna itimat edilen menînin nitelikleri üç tanedir:

Birincisi: Menînin şehvetle çıkması, sonrasında da durgunluk ve bitkinlik olması.

Okudunuz mu?  Kul hakkı namaz ve oruçları mahşerde sıfırlamaktaymış ama ayette yazan

İkincisi: Menînin kokusunun, hurma tomurcuğunun kapçığının kokusuna benzemesi.

Üçüncüsü: Menînin tazyikle çıkması ve arka arkaya fışkırması

menînin vasfının açıklanması hakkında büyük bir delildir. Bu vasıf, menînin hastalıklardan uzak olduğu ve umumî haldeki vasfıdır. Âlimler şöyle demişlerdir: Erkeğin menîsinin sıhhatli halindeki vasfı; beyaz renkte, kalın ve yoğun olan, tazyikle çıkan, hızlı akan, arka arkaya fışkıran ve şehvetle çıkan bir sıvıdır. Sahibine haz verir. Menînin çıkışının ardından durgunluk ve bitkinlik gelir ve hurma tomurcuğunun kapçığı gibi bir koku çıkarır. Hurma tomurcuğunun kapçığının kokusu ise, hamurun kokusuna yakındır.

Okudunuz mu?  Hüseyin hilmi ışık kimdir kitapları sağlam mıdır

Mezîye gelince, o yapışkansı beyaz renkte cimâyı düşündüğü veya istediği zaman akan bir sıvıdır. Mezînin çıkmasıyla sahibi şehvet bulmaz, mezî fışkırmaz ve akıntının sonunda durgunluk ve bitkinlik olmaz. Bu durum, hem erkekte, hem de kadında olur. Mezî kadınlarda , erkeklerden daha fazla olur."[2]

Okudunuz mu?  İmanımı kaybetmekten korkuyorum sebebi ne olabilir?

İkinci fark: Menînin insandan çıkması sonucu gerekli olan hüküm

İster cimâ sebebiyle uyanık halinde olsun, isterse başka bir sebeple olsun veyahut da uykuda rüyalanma sebebiyle olsun, menî çıktığı zaman yıkanmayı (boy abdesti almayı) gerektirir. Mezî ise, sadece abdest almayı gerektirir.Bunun delili; Ali b. Ebî Tâlib’in -Allah ondan râzı olsun- rivâyet ettiği hadiste o şöyle demiştir:

Okudunuz mu?  Allah bizleri yaratmadan yada yaratırken cennetlik veya cehennemlik olduğumuzu biliyor muydu ? Eğer böyleyse ......

(( كُنْتُ رَجُلاً مَذَّاءً، فَأَمَرْتُ الْمِقْدَادَ بْنَ الْأَسْوَدِ أَنْ يَسْأَلَ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم :فَسَأَلَهُ فَقَالَ: فِيهِ الْوُضُوءُ )) [ متفق عليه واللفظ للبخاري ]

"Ben, mezîsi çok olan bir kimseydim. Mikdad b. Esved’e bunu Peygamber -sallAllahu aleyhi ve sellem-‘e sormasını emrettim. O bu durumu ona sorunca, Peygamber -sallAllahu aleyhi ve sellem- şöyle buyurdu: Mezîde abdest vardır.

Okudunuz mu?  Zevk suyu gelince oruç bozulur mu?

Cevap: Meni özellikleri ve birkaç sorum olacak belki başkalarınada yararlı olur Allah’ın izniyle İnş

Birkan16
doganozguc saol kardeşim tam istediklerimi söylememişsin ama olsun Allah razı olsun 🙂

Bu kategoride yer alan Amcamın kızlarıyla tokalaşmam caiz midir ? başlıklı yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.
Ξ Bir cevap yazın

Forum Duası Copyright © 2007-2023
Gizlilik Politikası İletişim

Meni özellikleri ve birkaç sorum olacak belki başkalarınada yararlı olur Allah’ın izniyle İnşAllah ?