Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir? 5 üzerinden 4.13 | Toplam : 82 kişi
  1. 57
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Arkadaşlar meraba ben kankamla 2 gün önce küstüm yani cuma günü o akşam bize gelcekti bende karnım ağrıdığı için gittim beni hep arardı ama artık aramıyor ne yapmalıyım?


  2. 58
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Ben en yakın arkadaşımlarkadaşı dersane dönüşü otobüs çok kalbalikti ben otobüse bindim ama o binenemedi sonra o bana mesaj attım benimle bir daha konuşma diye be napmaliyim lütfen acillll!!!!


  3. 59
    emre Üye
    emre
    Üye

    Üye No: 845
    Mesaj Sayısı: 285
    Tecrübe Puanı: 4

    Yorum: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Arkadaşınızdan özür dileyin affedecektir.


  4. Reklam

  5. 60
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Yorum: Önemsiz bir nedenle arkadaşım bana küstü ne yapmam gerekir?


    Bu seyin aynisi banada oldu arkadasinin en sevdigi seyi al mesela kitap veya matbaciya gidip onun fotosuyla kenfi fotonu koy sende o kizin yanlislarini bul akililik yap aralarini dusur bu sayede arkadasini kazanabilirsin:))


  6. 61
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    arkadaşımla kavga ettik ve beni feceden engelledi ne yapmam lazım onu çok seviyorum yardım edin


  7. 62
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    BU NİSALAR HEP BÖYLE AYNI sebeble bana da oldu üzülme

    bak canım zaten arkadaşınsa yanii çok sevdiğin kankam kardeşin gibiyse aranızda kıskanma gibi bi durum olmaz hatta kendinden daha üstün görür sever


  8. 63
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Benim 8 yıllık arkadaşım benimle konuşmuyor.Benimle artık oturmuyor.Ama benimle küs değil.Napıcam hiç bilmiyorum.Korkuyorum da onunla konuşmaya.Aslında hiçbirşey yoktu aramızda.Çok küçük bişeh yüzünden darılmış olabilir.Bunu anlatamam.O günden beri benle oturmuyor.Sabah okula geldi ve direk baßkasının yanına geçti okadar ağrıma gitti ki.Bide bana şöyle bir ters baķıs attı.Çok üzüldüm.Ben onunla küs olmaya dayanamıyorum.Canım arkadaşım ben seni çok seviyorum.(seray)Arkadaşlar yardım edin benle küs değil ama benle konuşmuyor.ne yapmam lazım


  9. 64
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Biz üç arkadaşız çok yakındın bi arkadaşımla küstüm beni sildiğini söyledi çok üzüldüm üstüne gitmedim ve özür dilerim o bunu anlamadı daha çok üstte çıktı diğer arkadaşıyla bi sorunum yoktu ama şu an öne yanıma geliyor ne konuşuyor napmalïyım


  10. 65
    arifselim Yönetici
    arifselim
    Yönetici

    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 29,791
    Tecrübe Puanı: 10

    Arkadaşlık ilişkilerinde sabır ve anlayış çok önemlidir. Çoğu kere üstüne gitmeden beklemek önemlidir. Eğer suç varsa bunun için özür dilemek güzeldir.


  11. 66
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Ben arkadaşımla 4 senedir arkadaşız yani mahalle arkadaşıyız. Biz okula hergün beraber gideriz perşembe günü.aramızda hiç bir şey yoktu sonra cuma günü okula beraber okula gitmek için apartmanda bekledim çünkü aynı binada oturuyoruz .bekledim ben ayakkabımın bağcını bağlıyordum arkam dönüktü sonra o merdivenden aşağıya indi ve bana hiç birşey demedi öyle çekip gitti tek başına okula gitti hiç birşey dememesine şaşardım neyse bende okula gittim biz her teneffüs ben.onu bekliyorum .bahçede gezmek için 1. Ders gelmedi onun sınıf arkadaşı geldi arkadaşımın hasta olduğunu söyledi bende onun arkadaşı la gezdim zil çaldı sınıfımıza gittik her teneffüste onu bekledim ama o hiç gelmedi sonra öğle saatinden sonra onu beklemedim bahçede tek başıma gezdim sonra o arkadaşıyla kol kola bahçeye çıktılar o bana ismimle seslendi bende ona baktım. Onun yanına gittim kol kola gezdik ona dedimki.sen hastaymışsın dedim oda dediki sadece grip oldum dedi. Sonra zil çaldı ben onun kolundan çıktım sınıfa gitmek için ama o gelmedi ben baraz bozuldum. Okuldan çıktım ben hep okul çıkışında onu beklerim birde o biraz geç okuldan çıkıyor. Ama bu sefer beklemedim çünkü bozuldum. Eve gittim biraz televizyon izledim. Oda eve gitmişti . Ben balkonda biraz telefonumla oynadım sonra o çöp dökmeye gidiyordu bende kapının sesini duydum kapıya baktım arkadaşımı gördüm ama hiç birşey demedim sonra gülümseyerek bana baktı bende ona baktım ama gülümsemedim sonra o çöpünü döktü eve gitti bende içeriye gittim biraz daha televizyon izledim yine balkona gittim. O ve mahalle arkadşım sohbet ediyorlardı ben telefonumla oynuyordum sonra arkadaşım beni gördü (ismini vermek istemiyorum) bu sana küsmüş bende dedimki "banane"dedim biraz balkonda kaldım ama sonra gittim. Bunu duyunca çok şaşırdım ve o günden sonra birbirimizle hiç konuşmuyoruz. Konuşmayalı 3 ay oldu. Herşeyden en iyi arkadaşımdı kendimdem çok onu seviyordum çok değer veriyordum. Ama artık benim arkadaşım değil. Yanlış anlamayın ikimizinde cinsiyeti kız. Artık ona değer vermiyorum demekki benim değerimi hiç anlamamış. Hiç küsmemiştik ilk defa küstük. Ama benimle barışmak isterse barışmıcam beni hep yalnız bıraktı onu hiç affetmicem. Sebepsiz yere küstü. Benimle heralde dalga geçiyor ama barışacağımı sanıyorsa yanılıyor çünkü öyle bir şey olmayacak ben ona çok değer verdim ama o değerimi anlamadı. Ama barışmıcam. Birde size
    birşey söylicem ben onu kalbimden attım, sildim ama hep aklıma geliyor. Aklımdan çıkması için ne yapabiliri?


  12. 67
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Aynı durumu ben de yaşıyorum sınıftan bir arkadaşım 6 senelik arkadaşımla aramı açtı ve arkadaşımda onu terci etti büyüksen hem mutlu yum hem üzgün çünkü demeli arkadaşım bana değer vermiyormuş bu öğrenmiş oldum allah inşallah bizim için en hayırlısını versin 😑


  13. 68
    sinem arsaln Misafir
    Misafir

    haklısınız ben mesela arkadaşım kübraya kapı çarptı ve o bana küstü . 3 günden fazla küserse haram buradan "eylül kübra atayay a sesleniyorum beni affeder misinn


  14. 69
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Bak bende en iyi arkadasimla dun kustum biz kardes gibiydik ama seven insan arkadas olarak hic birsey olmamis gibi3-4 gun sonra barisir ama.ben yine sunu anladim ben onu en iyi arkadasim olarak gordum ama o beni arkadasi olarak bile gormemmis


  15. 70
    Kayıtsız Üye Misafir
    Misafir

    Banada nimet diye kankim küstü. Nedeni ise biz bugün ezgi diye bir arkadasimin doğum gününe gittik. Diğer sınıfımızdaki ızlarda gelmişti. Asyada vardı. Asya bana dün en çok beni mi nimetimi seviyosun dedi. Ben seni daha önce tanidigim icin seni seviyorum ama onuda seviyorum dedim. Asya bunu söylemiceğine söz verdi. Ama sözünü tutmadı. Bende sinir oldum. Nimetle aramızı açtı bugün. Herşey mafgoldu. Zaten nimetle asya doğum gününde kavga ettiler. Artık şu saatten sonra onla konuşmuyorum. Gelip o bana barışalım desin. Çünkü benim bir suçum yok. Asya da olayı çok büyütüyor. Ben açıkçası Asyaya çok kırıldım. Bu arada 5. sınıfa gidiyoruz.


+ Yorum Gönder
Git İlk 24568 Son